Marius Cruceru: Prezint scuze în nume personal pentru inconvenientele de la “Carnavalul Animalelor”!

http://mariuscruceru.ro/2014/06/04/prezint-scuze-in-nume-personal-pentru-inconvenientele-de-la-carnavalul-animalelor

Comentariu (pe blogul lui Marius Cruceru, nu mă aștept să-l afișeze):

De apreciat scuzele.

Dar

– mai puține explicații sînt de dorit în cazul scuzelor (de tipul acesta)

– dacă erau din partea instituției care a organizat / găzduit evenimentul era mult mai bine

Chestiunea se putea rezolva precizînd o vîrstă minimă a copiilor care puteau lua parte la eveniment.

Sau, văzînd ceea ce se întîmplă, cineva cu inițiativă putea să invite mamele cu copii mici afară, la iarbă.

De asemenea, în față erau 10 scaune goale. M-am uitat cu jind la ele, să stau doua ore și ceva în picioare pentru mine e foarte greu, am 130 de kg și, din alte motive, nu știu daca am dormit vreo două-trei nopți în întregime în ultimul an. Am ajuns acasă foarte obosit, ca un moșneag de 60 de ani. Am avut dureri de cap noaptea, probabil pentru că nu băusem Pepsi 24 de ore.

Apropo, în timp ce făceam poze, pe cine văd: vecina mea din bloc, ușă lîngă ușă…

Dincolo de toate, mi-a tresărit inima de bucurie că o instituție rigidă a reușit să aibă un astfel de eveniment interesant, dar pentru asta a fost nevoie să fie luată cu asalt (și înăuntru și afară, pe asfalt) de copii… 🙂

Una din cele mai frumoase imagini ale acestui an rămîne pentru mine copiii alergînd pe pajiștea Emanuelului și sărind pe căpițele de iarbă uscată…

ca-22

ca-23

Vezi:

POZE: Carnavalul animalelor – Capela Universității Emanuel

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

