Mîine Iosif Ţon împlineşte 80 de ani

Nu am cunoştinţă de nici un eveniment public care să onoreze personalitatea cea mai cunoscută a evanghelicilor români.

Dacă cineva știe de vreun astfel de eveniment, îl rog să mă anunțe.

Mîine, desigur, voi afișa o postare La mulți ani, Iosif Țon.

Însă intenționez să pun mai multe postări cu chestiuni în legătură cu Iosif Țon.

Așadar, propunerea mea este să-l sărbătorim pe Iosif Țon măcar pe Internet.

Cine dorește să scrie cu această ocazie o frază sau mai multe în care să ne împărtășească o amintire despre Iosif Țon, o poate face fie ca un comentariu la postarea La mulți ani, Iosif Țon (din 30 septembrie), fie să-mi trimită înainte cu o zi un mesaj, fie pe blog, fie pe email: alinpm@yahoo.com.

Pot fi contactat pe Facebook sau la telefon: 0772-205367. La orice oră!

Cu atît mai mult, dacă cineva vrea să scrie un articol cu această ocazie, eu abia aștept. Și cred că și alții.

Mi s-ar părea NORMAL să apară cu această ocazie un articol în limba engleză într-o revistă precum Christianity Today sau pe un site precum The Christian Post. Mă întreb dacă se va găsi cineva să scrie un astfel de articol aniversar.

Dacă cineva (din Oradea) are vreo fotografie cu Iosif Țon, îl rog să mă anunțe, sînt dispus să mă deplasez în Oradea cu aparatul foto pentru a o poza și a o pune pe Internet. Sau să mi-o trimită pe email / Facebook / Messenger.

De asemenea, intenționez să postez diverse materiale în legătură cu Iosif Țon și în luna octombrie. În Cronicile evanghelicilor, de Alin Cristea, anul 2014 este însemnat ca fiind Anul Iosif Țon.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

