Simona Ardelean: Fațetele unei chemări

„Sosise vremea să-mi pun întrebări mai adânci .Cine controlează blocarea sistemelor în care trăiesc , cine și cum le poate debloca? A fost poate primul pas spre credință ,prin înțelegerea că omul nu poate controla totul.Cuvântul “Dumnezeu” și credința în El era însă abstract și foarte general pentru lumea mea care funcționa mult prea matematic, algoritmizabil și predictibil. Abia mai târziu am înțeles modul în care s-au reflectat în viața mea imperativele psalmului 46:”Opriți-vă și recunoașteți că Eu sunt Dumnezeu,că sunt înălțat peste neamuri,că sunt înălțat peste pământ!””

http://sardeleancom.wordpress.com/2017/02/21/fatetele-unei-chemari

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

